ВИЯВЛЕННЯ ТА ВИВЧЕННЯ ПОТРЕБ КОРИСТУВАЧІВ.УЧАСТЬ БІБЛІОТЕК В МАРКЕТИНГОВИХ РОЗВІДКАХ

№ п\п Зміст роботи Форма проведення Термін виконання Місце проведення
1. Виявлення читацьких інтересів через особисте спілкування бібліотекаря з читачем бліц-інтерв’ю І-ІV кв. ЦРБ бібліотеки-філії
2. Вам подобається міні-опитування І-ІУ кв. ЦРБ, бібліотеки-філії
3. “Раджу прочитати” аналіз зошиту відгуків про книги ІУ кв. ЦРБ бібліотеки-філії
4. Сто книг, які повинен прочитати кожний поради-рекомендації І-П кв. ЦРБ бібліотеки-філії
5. Улюблений автор-2014 екскурс-опитування ІУ кв. ЦРБ бібліотеки-філії
6. Я люблю читати про ... опитування – інтерв’ю І кв. ЦРБ бібліотеки-філії
7. Сучасний читач і бібліотека анкетування П-Ш кв. ЦРБ бібліотеки-філії
8. Молодь і дозвілля моріторинг дослідження П кв. ЦРБ бібліотеки-філії
9. Несподіваний скарб (найпопулярніші художні твори) книжковий розвал Ш кв. ЦРБ бібліотеки-філії
Кiлькiсть переглядiв: 0